• دانشجوگاه
  • دبیرستان
  • کنکور
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • اکانت ویژه

055

متقاضیان ثبت نام در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران

ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده در آزمون سراسری ۱۳۹۳ بدینوسیله باطلاع میرساند که جهت ثبت نام باید قبل از مراجعه حضوری به وب سایت دانشگاه مراجعه کرده www.aut.ac.ir) ) و در سامانه ثبت نام ورودی جدید با وارد نمودن شماره داوطلبی و کدملی نسبت به تکمیل و پرینت فرمهای ثبت نام مطابق با دستورالعملهای درج شده درسایت اقدام نمائید و سپس درتاریخ پنج شنبه ۲۷/۶/۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۰صبح
دانشکده های مهندسی مکانیک – مهندسی نساجی – مهندسی انرژی و فیزیک – مهندسی نفت – مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت – مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات – مهندسی هوافضا – ریاضی و علوم کامپیوتر -پردیس بین الملل

و در تاریخ پنج شنبه ۲۷/۶/۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰ بعدازظهر
دانشکده های مهندسی برق – مهندسی معدن و متالورژی – مهندسی عمران ومحیط زیست – مهندسی پزشکی – مهندسی پلیمر و رنگ – مهندسی شیمی
جهت ثبت نام نهایی و تحویل مدارک درخواستی حضوراً به دانشگاه صنعتی امیرکبیر( تهران ،خیابان حافظ روبروی خیابان سمیه )مراجعه نمائید .
. دانشجویان پذیرفته شده رشته مهندسی دریا پردیس بندرعباس به اطلاعیه واحد خود درسایت دانشگاه دقت نمایند. و درتاریخهای اعلام شده جهت ثبت نام به دانشکده مهندسی دریا واقع دربندرعباس مراجعه نمایندو نیازی به حضوردر امیرکبیر تهران را ندارند.

مدارک لازم جهت مراجعه حضوری :
*توجه :(لطفا از مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی کپی تهیه ودرنزدخودنگهداری فرمائیدپس از تحویل به دانشگاه امکان دسترسی به این مدارک تازمان فارغ التحصیلی وجود نخواهد داشت. دانشجویان پسر برای معافیت تحصیلی به این مدارک نیاز مبرم خواهند داشت . )

لطفا اصل مدارک تحویل داده شود و از تحویل کپی برابر اصل جدا خودداری گردد.

۱ – اصل شناسنامه و یک برگ کپی از تمام صفحات آن
۲ – اصل کارت ملی و یک برگ کپی از هردوطرف
۳ – شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
۴ – کپی کارنامه کنکور
۵ – اصل و کپی گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی
۶ – اصل ریز نمرات مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی
۷- رسید پستی فقط برای تائیدیه مدرک پیش دانشگاهی ( در این رابطه پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به اداره پست با ارائه یک برگ کپی از مدرک تحصیلی نسبت به دریافت آن اقدام نمایند )
۸ – فرم تعهد ( دراین رابطه فرمهای تعهد براساس سهمیه قبولی در دانشگاه در سایت قرارگرفته است لطفا پس از تکمیل، پرینت و امضاء‌درروز ثبت نام تحویل گردد ) لازم به ذکراست هردانشجوباید دوفرم تعهد همراه داشته باشد یک فرم مربوط به کلیه دانشجویان ( فرم شماره ۱ )و یک فرم مربوط به سهمیه قبولی (فرم شماره ۴ یا ۵ ) دانشجو می باشد .
۹ – متقاضیان استفاده از تسهیلات رفاهی دانشگاه اعم از (‌خوابگاه ، وام ) باید فرم تعهد محضری استفاده از تسهیلات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان را که در انتهای همین صفحه قرارگرفته است پرینت نموده و پس از ثبت محضری در یکی از دفترخانه های ثبت اسناد رسمی کشور درروز ثبت نام حتما به همراه داشته باشند .
۱۰- پرینت و امضاء‌ از گواهی موقت ثبت نام که آخرین مرحله تکمیل فرمها می باشد ( این برگه باید درروز ثبت نام با ممهور شدن به مهر دانشکده رسمیت یابد و درصورت آماده نبودن کارت دانشجوئی بعنوان برگه تردد مورد استفاده قرارگیرد )‌

نکات مهم

۱ – لطفا در تکمیل فرمهای تعبیه شده در سایت دانشگاه دقت لازم را مبذول فرمائید .
با تکمیل هر چه دقیقتر این فرمها امکان انجام امور آموزشی ، فرهنگی ، دانشجویی و استفاده از تسهیلات دانشگاه را برای خود هموارتر می سازید . ( مشکلات ناشی از نقص در این اطلاعات بر عهده دانشجویان محترم می باشد )
۲ – شماره دانشجوئی خودرا پس از ورود به سامانه به خاطر بسپارید ( دورقم اول نشانه سال ورود ، دورقم بعدی نشانه کد دانشکده و رقمهای بعدی مربوط به ردیف می باشد )
۳ – قبل از ورود به سامانه دستورالعملها را دقیقا مطالعه نموده و حتی المقدور از فرمها پیش نویس تهیه نمائید تا درزمان ورود اطلاعات دقیقتر و سریعتر مراحل را طی نمائید .
۴ – توجه : نام کاربری و کلمه عبورکه در اتمام مراحل در اختیارتان قرار می گیرد را به ذهن بسپارید و از بازگو کردن آن به دوستانتان اجتناب ورزید این کلمه عبور فقط مربوط به شما می باشد و کلیه امور آموزشی (انتخاب واحد ، رویت کارنامه ، لیست دروس قابل ارائه درهرنیمسال ، وضعیت تثبیت دروس ، نظرات اساتید مشاور پس از ثبت نام و ترمیم ثبت نام و …) با استفاده از این کلمه عبور امکانپذیر می باشد .همچنین لازم به ذکر است واحدهای اخذ شده ،‌ساعات کلاس و برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۳با ورود به پورتال دانشجواز همین طریق قابل رویت می باشد .
*شروع کلاسهای دانشجویان ورودی جدید از تاریخ شنبه ۲۹/۶/۱۳۹۳ می باشد .
شماره تلفنهایی جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی در زمان ورود اطلاعات در دستور العملها در نظرگرفته شده است دانشجویان می توانند درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال با شماره های مذکور تماس حاصل فرمائید .

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم حضور یکایک شما عزیزان، جهت برخورداری از خدمات ادارات تغذیه، وام و رفاه دانشجویی و همچنین اسکان اداره خوابگاه ها توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:

۱٫ ابتدا فرم های اطلاعات خویشاوندی و فرهنگی خود ( که لینک آنها در صفحه اصلی پرتال قرار دارد) را تکمیل فرمایید.

۲٫ جهت استفاده از غذای دانشجویی لازم است به طریق ذیل، غذای روزهای مورد نظر را رزرو و استفاده نمایید.

۳٫ جهت استفاده از خدمات وام های دانشجویی، فرم تعهد محضری را از لینک زیر دریافت نموده و پس از پرینت و ثبت در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور، در طی یک ماه ابتدای تحصیل به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه واقع در ساختمان معاونت دانشجویی، طبقه اول ارائه نمایید.

دانشجویان عزیز در صورت بروز هر گونه اشکال در روند تقاضایشان در انجام امور تغذیه و خوابگاه می توانند صبح ها از ساعت ۸ – ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر ها از ساعت ۱۳:۳۰ – ۱۴:۴۰ به معاونت دانشجویی دانشگاه، طبقه اول، اتاق شماره ۴، دفتر طرح و برنامه مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۶۴۵۴۵۰۹۶ تماس حاصل فرمایند.

بازدید :
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function cystats_getPostVisitsByID() in /home3/daneshju/public_html/wp-content/themes/daneshju/single.php:29 Stack trace: #0 /home3/daneshju/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include() #1 /home3/daneshju/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/daneshju...') #2 /home3/daneshju/public_html/index.php(17): require('/home3/daneshju...') #3 {main} thrown in /home3/daneshju/public_html/wp-content/themes/daneshju/single.php on line 29